nedeľa 25. novembra 2012

Recenzia: Gosh-Argánový olej na vlasy

Dneska si povieme čo-to o vlasovej starostlivosti. Reč bude o skvelom pomocníkovi, ktorým je olejček od GOSH.


 Základné informácie:
-olej pre všetky typy vlasov
-blahodarne pôsobí na suché a nepoddajné vlasy, vlasy bez lesku
- je bohatý na vitamín E
-krásne vonia
- je ideálny pre ženy, ktoré si vlasy žehlia, fénujú alebo ich vystavujú častému chemickému pôsobeniu
-bráni rozdvojovaniu končekov
-veľmi pekné balenie s pumpičkou
-objem 50ml
-cena: 11€ (podľa mňa celkom dosť veľa)

Aplikácia:
-Malé množstvo oleja vmasírujte do vlhkých vlasov.
-Pre dlhé vlasy stačia 2 stlačenia tohto oleja do dlane
-Olejček najprv zohrejeme v dlaniach a až tak nanášame na vlasy

aplikátor

Môj názor/zhodnotenie:
Keď mi od GOSH prišiel tento olejček veľmi som sa potešila.Keďže veľmi rada takéto olejčeky používam, pred tým som mala CHI Silk Fusion.
Ja osobne som si vlasy nikdy chemicky neupravovala, nefarbila a tak.. jedinou mojou "chybou" je to, že si po každom umytí musím vlasy vyfénovať. Pretože inak si pripadám ako "zmoknuté kura".
Takže keď som sa dočítala že tento olej je aj pre ženy, ktoré svoje vlasy ničia takýmto spôsobom bola som zvedavá.
Moje vlasy niesu poškodené neviem ako extra veľmi, to nie.
Ale povedzte ktorá z Vás by nepotrebovala lesk a objem pre vlasy?
A v tom musím tento olej naozaj pochváliť.
Moja maminka si ako prvá všimla že moje vlasy hlavne pridali na lesku, keď mi to povedala riadne ma to potešilo.
Ja sama som pocítila zmenu, že som mala vlásky jemnejšie, končeky sa mi neštiepia.
A aby toho nebolo málo , tak po nanesení Vám vlasy budú krásne voňať, zbožňujem tu vôňu !

Kde tento olej kúpim?!?
Tak hlavne na stránkach fann parfumérie konkrétne v e-shope SEM.


* Ďakujem za poskytnutie daného produktu.A aj napriek tomu, že mi bol tento produkt  poskytnutý na zrecenzovanie, nijako to neovplyvnilo môj názor na neho,písala som objektívne a až po dostatočnom vyskúšaní.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára