piatok 2. novembra 2012

III.

Ako pozerám už od leta som nepridala žiadny nový článok s tipmi na nejaký film.
Vyberala som z filmov, ktoré som už videla alebo ktoré sa ešte len s priateľom chystáme pozrieť.

Tak nech sa páči , snáď Vám trochu pomôžem ak ste sa chystali práve ísť si niečo pozrieť ale nevedeli ste ČO..?

1. Macík (Ted)- 2012
Žáner: Komédia / Fantasy
Hrajú: Mila Kunis, Mark Wahlberg..
Trvá: 106 min.
Trailer:

Môj komentár: nasmejete sa ako už dlho nie ! :-D

2. Surférka (Soul Surfer)- 2011
Žáner: Drama/Šport
Hrajú: Anna Sophia Robb,Kevin Sorbo..
Trvá: 102 min.
Trailer:

Môj komentár: nestačí napísať,musíte vidieť, krásny film podľa skutočnej udalosti.



3. 50/50 - 2011

Žáner: Drama/Komédia
Hrajú: Joseph Gordon-Levitt, Anna Kendrick, Seth Rogen
Trvá: 100 min.
Trailer:

Môj komentár: film o tom ako sa vysporiadať s rakovinou trochu viac s nadhľadom a humorom

4. Hachiko: A Dog´s Story- 2009
Žáner: Drama/Rodinný
Hrajú: Richard Gere 
Trvá: 100 min.
Trailer:

Môj komentár: tento film sa ešte len  chystám pozrieť, keďže milujem zvieratá a hlavne ich vernosť človeku.. a presne o tomto je aj tento film.

5.Malý kúsok neba ( Little Bit of Heaven) -2011
Žáner: Romantický/Komédia
Hrajú: Kate Hudson, Whoopi Goldberg, Alan Dale
Trvá: 106 min.
Trailer:

Môj komentár: chystám sa ešte len popozerať si tento film

Všetky informácie o filmoch som vyhľadávala na stránke www.csfd.cz

Menší tip:

Na vyššie spomínanej stránke www.csfd.cz je skvelá funkcia ktorú rada využívam.
Zaregistrovala som sa a teraz si tam ukladám filmy buď ktoré som už videla alebo ktoré sa ešte len chystám pozrieť. 
Stačí sa prihlásiť ,vybrať si film a kliknúť na CHCI VIDET!
Potom si už len vo svojom profile kliknete na  CHCI VIDET  a prezeráte si filmy, ktoré ste si tam naukladali.

Dosť často keď som sa dozvedela o nejakom dobrom filme ktorý ma zaujal a rýchlo som si ho niekam na papier zapísala,  som tento papierik niekam zapotrošila a potom som sa hnevala že si názov filmu už nepamätám.
Preto ma táto funkcia na tejto stránke veľmi potešila, možno ste už o nej počuli a možno nie. 



2 komentáre: