utorok 20. novembra 2012

Objednávka MUA


Keď som sa dozvedela o skvelej akcii na stránkach http://www.muastore.co.uk neváhala som rýchlo objednávať :-)

Čo je to za akciu ? ? ? 

Ak nakúpiš za 10 a viac libier a zadáš kód MUA35
ihneď získaš na celý nákup 35% zľavu a aby toho nebolo málo tak ešte aj poštovné zadarmo do celého sveta.
Zľava trvá do 23/11

Obdivujem toho, kto tejto zľave nepodľahne. Ja som podľahla a tu je výsledok mojej objednávky:


  • Špirála na objem (£3.00)
  • Linka v podobe fixky (£2.00)
  • Líčka na tvár (£1.00)
  • Rúž (£1.00)
  • Lak (guličky) na nechty (£3.00) 
------------------------------------------------------
SPOLU£10.00
PO ZĽAVE: £6.50 ( v prepočte 8€ )


Už ste si obejdnali , ak áno čo ste nachádzali do košíka? Pochvaľte sa :-)






5 komentárov:

  1. No já vybrala 17 věcí - to než bych vypsala! :D ale jsem zvědavá, jak budeš spokojená s řasenkou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som veľmi zvedavá.. je to moja prvá skúsenosť s touto značkou :)

      Odstrániť
  2. ahoj prosím ťa kde si vytvorila ten obrázok ,?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dá sa to vytvoriť v hociktorom programe podľa mňa.. konkrétne tento obrázok som spravila v Coreli

      Odstrániť