nedeľa 16. februára 2014

Novinky Január/Február

Za poslednú dobu som toho nestihla veľa nakúpiť kedže nejako nebolo času, hlavne kvôli učeniu.V obchodoch ste určite narazili aj na rôzne zľavy a našťastie aj ja som ešte nejaké tie zľavy stihla a niečo si uchmatla.

 
Dlhšiu dobu som sa chystala kúpiť si knihu od Lauren Conrad , bohužiaľ v Martinuse mali len túto poslednú a aj keď som chcela jej prvú knihu, no bohužiaľ tú nemali, vzala som si od nej toto druhé pokračovanie. S názvom Malé sladké lži.Kniha je písaná po česky, no to mi nikdy neprekáža. Príbeh je naozaj zaujímavý a keď raz začnete čítať nebudete sa môcť dočkať ako to nakoniec celé skončí. Aspoň u mňa to tak bolo. 

Z kozmetiky som nakúpila jemnučký lak na nechty od Essence, číslo 104 sweet as candy. No aby ste docielili naozaj peknú farbu, ktorá nebude len priesvitná, potrebujete naniesť až 3 vrstvy. Balzamov na pery u mňa nájdete veľa. A vždy keď uvidím nejaký s pekným obalom/vôňou, musím ho mať. Tak to bolo aj teraz, zašla som do Dmka len tak na bežný nákup a zbadala som novinku od Balei, balzam s mandľovou vôňou? Keď ho ešte nemáte a milujete mandle,bežte určite pre neho. U mňa je to jeden z naj balzamov za poslednú dobu, aj čo sa týka výdrže,hydratácie a ceny. (1,19€)Pozor je to zrejme len limitovaná edícia. 
Nezvyknem často objednávať z katalógov no keď sa mi už katalóg niekedy dostane do rúk vždy si niečo vyberiem. Posledné dva produkty sú z Avonu. Telový sprej, s jasmínovými olejmi a krém na ruky s kakaovým maslom. Telový sprej si nemôžem vynachváliť, doma sa jeho vôňa každému páči,takže budeme čoskoro objednávať ďalší. :-) A výdrž je prekvapivo celkom dobrá. Cena je okolo 3,90€ . 



Tento krásny náhrdelník som kúpila už ani neviem v akom obchode. No nemohla som ho tam nechať kedže jeho cena bola 1€. Výpredaje sa oplatia.


Ďalším výpredajovým kúskom je aj tento "ňuňu" svetrík, alebo ako to mám nazvať. Svetrík z jemnučkého materiálu, ktorý som zháňala tiež celkom pekne dlho. Milujem na ňom tú jemnulinko rúžovú farbu a detaily gombíkov. Výpredajová cena už asi tri krát zlacneného svetríka bola 6€. Menšia rada: Určite zájdite popozerať do New Yorkera majú tam teraz skvelé zľavy ! 





Určite poznáte teraz veľmi známe tzv. Chelsea boots. Veľmi sa mi páčia svojou jednoduchosťou a tak som si jedne kúpila. Sú maximálne pohodlné a milujem na nich ako ľahko a rýchlo si ich obujete (žiadne šnúrky,zipsy atď..).Posledným kúskom je volnejšie tričko F&F , najviac sa mi na ňom páči asi tá farba a maličké vrecko. Bolo tiež zľavnené na 7€. 


Stihli ste niečo nakúpiť počas výpredajov aj vy ? 

5 komentárov:

  1. Tu knihu bych si chtěla pořídit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne vecičky, hlavne sa mi páči tie topánky! Ale brala by som kľudne všetko :))

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť