štvrtok 20. februára 2014

Filmové tipy

Za poslednú dobu sme stihli s priateľom popozerať veľa filmov, 
tak snáď pomôžem niekomu pri výbere čo si večer pozrieť :-) 


1.Zlodejka kníh (2013)

-krásny vojnový film,ktorý bohužiaľ skončí veľmi smutne


2.Rivali (2013)

-film z prostredia rýchleho športu-jazda na formule , spracovaný podľa skutočnej udalosti. Naozaj veľmi dobre spracované a dokonca veľká podoba herca s mužom podľa ktorého je príbeh natočený.

3.Paralelné svety(2012)

-páčil sa mi hlavne kvôli efektom, rôzne životy na rozdielnych planétach



4.Teraz a tu (Now is good) (2012)

-film o chorobe dievčaťa ktorá ma rakovinu a snaží sa splniť zoznam vecí skôr ako zomrie

5.Gravitácia (2013)

-tento film sme si nemohli nechať újsť v 3D forme, bol to naozaj zážitok. Keďže mám rada filmy o vesmíre a tam to bolo krásne zobrazené, bola som veľmi nadšená.

6.Farba citov (2011)

-poukázané na rasistické zaobchádzanie s černoškami, no podané veľmi vtipne a v závere zistíte že ide o naozaj skvelý film 


Takže zopár mojich tipov, ktoré sa mne osobne veľmi páčili a pozrela by som
  si ich znova :) Budem raka ak mi do komentu napíšete Vaše tipy na filmy. 

2 komentáre:

  1. Popravdě jsem jeste ani jeden neviděla :) Díky za tip :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť