sobota 26. mája 2012

Opaľovanie môže začať .


Pomaly ale isto sa nám začínajú dni plné slniečka a samozrejme nemôže chýbať ani poriadna výbava na opaľovanie. Keďže som človek ktorý slnko môže a ktorý sa rád slní a taktiež plánujeme nejakú tú dovolenku rada by som Vám ukázala nejaké výrobky ktoré sme si nakúpili a  ktoré samozrejme nebudem používať len ja ale aj celá moja rodinka . 


Čiže hneď ako niektorý z krémov dostatočne vyskúšam bude naň recenzia. 
Ako môžte vidieť na fotke ide prevažne o krémy /mlieka/spreje s faktorom od 15 SPF po 50 SPF.
Všetky tieto výrobky som si zakúpila v lekárni a teda sú to značky ako Avene,La Roche-Posay,Bioderma.. Tieto značky sú pre mňa veľmi vyhovujúce keďže mám mierne problematickú pleť. 

Čo vy a ochrana pred slnečnými lúčmi v lete? :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára