utorok 1. mája 2012

Effaclar Duo-LA ROCHE POSAY








Ahojte !
Začala by som hneď prvou recenziou a to na výrobok ktorý používam už dlhšiu dobu. S týmto krémom-Effaclar Duo od značky La Roche Posay som nadmieru spokojná a preto by som Vám ho rada zrecenzovala a napísala výhody/nevýhody.







Cena:  12€
Množstvo: 40 ml
Hodnotenie: 10/10
-kupované v lekárni


Ide o krém proti nedokonalostiam pleti/akné. Je to skôr krém/gél zmatňujúci a nemastný. 
Napomáha vymiznúť všetky začervenané miesta na pleti a taktiež zabraňuje ďalšiemu množeniu baktérii.
Aplikuje sa len na dané začervenané miesta. Ja si ho natieram raz denne a to večer ,pred spaním.. na dobre vyčistenú pleť. Hneď na nasledujúci deň už je vidieť zmenu ako akné mizne a pleť už nieje taka začervenaná!Čo je úplne super a mne strašne vyhovuje a preto by som ho chcela odporúčiť všetkým ktorí majú problém s nejakým začervenaným miestom na tvári alebo ho kľudne môžte použiť aj na
chrbát. Je vhodný aj ako podklad pod make up.S výdržou to tiež nieje zlé , stačí ho nanášať naozaj iba v malých množstvách a iba na to konkretné miesto a vydrží tak 6 mesiacov ale je to u každého samozrejme individuálne.Čo sa týka vône je príjemná,mne nevadí vôbec.




Používate alebo ste používali tento produkt? Čo naň hovoríte? Zaujímajú ma všetky vaše názory :)
V prípade hocijakých otázok ma kľudne kontaktujte.. rada pomôžem a poradím ak
budem vedieť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára