utorok 15. apríla 2014

Recenzia: Ecotools sada štetcov


  • Nedávno som si objednala zo stránky feelunique.com , túto sadu štetcov. Už dlhšie som plánovala vyskúšať niečo nové zo sveta štetcov a tak som sa rozhodla pre tieto značky EcoTools.
  • Cena štetcov bola 16 € , za poštovné som neplatila, keďže to bola objednávka nad 15€.
  • Štetce došli veľmi rýchlo a boli aj krásne zabalené v krabičke. Toto bol môj prvý nákup z feelunique.com , ale bola som veľmi spokojná.


Set obsahuje: 
1)  plochý štetec na korektor
2) skosený štetec na korektor
3) štetec na make up (aj keď ja si s týmto štetcom make up neviem naniesť 
aj keby som sa neviem ako snažila)
4) štetec na blendovanie (využívam ho na nanášanie bronzera)
5) štetec na nanášanie púdra (tento je môj najobľúbenejší)



  •  Pred tým ako som si štetce záväzne objednala som si hľadala na nete rôzne informácie a recenzie na tieto štetce. Skoro každý bol spokojný, akurát upozorňovali na veľkosť štetcov, ktorá je menšia. 
  • Takže s tým, že mi prídu štetce menšej veľkosti som počítala. Keď mi už konečne štetce prišli domov, po rozbalení som ostala prekvapená  ako naozaj maličké sú. 
  • Takto maličké som ich až nečakala :-D Nazvala by som túto sadu skôr cestovnou sadou , lebo štetce šupnete do malej kozmetickej taštičky.

  • Na fotke môžete vidieť , že veľkosť štetca je približne ako moja dlaň. To mi na nich vadí asi najviac, pretože keď sa maľujem vždy som bola zvyknutá na dlhšiu "rúčku". Teraz pomaly ani neviem, že nejaký štetec držím v ruke :-D


  • Čo sa týka kvality štetcov, tá je perfektná. Štetinky sú jemnulinké a veľmi príjemne sa s nimi make up nanáša. 
  • Na záver by som už len zhodnotila, že ak by som si mala tieto štetce objednať znova , určite by som tak neurobila. Radšej investujem do jedného poriadneho štetca , ktorý viem že budem využívať na plno každý deň.


Plusy a mínusy:
+ cena za sadu (16€)
+ krásne balenie a prevedenie štetcov
+ skvelá kvalita štetcov

- veľkosť štetcov
- dva štetce zo sady sú podľa mňa veľmi málo využiteľné

Pekný deň 
Katka

9 komentárov:

  1. Krásné provedení štětců, mám doma klasický štětec na oční stíny od této značky a jsem s ním spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšam od nich aj nejaký klasický štetec, lebo s kvalitou som veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  2. Štětce jsou moc krásné, ale zdají se mi docela drehé...vím za kvalitu se musí platit :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu mooc ráda za každého prav. čtenáře) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak podľa mňa tento set nebol až taký drahý, ale ide o tú kvalitu .

      Odstrániť
  3. Vypadají krásně! sahala jsem si na ně v drogerii a jsou úžasně hebké ale pro mě je 300 za jeden štětec moc :)
    Chtěla bych tě pozvat na můj blog kde právě probíhá giveaway, byla bych ráda, kdyby jsi se zúčastnila http://kateandkateblog.blogspot.cz/2014/05/1-narozeniny-blogu-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som chcela vyskúšať štetce na oči, ale na žiadnom slovenskom e-shope ich neviem nájsť :/ Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzeraju naozaj krasne!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť