sobota 10. augusta 2013

Moja starostlivosť o vlasy.

  • Ako asi každá z Vás aj ja sa snažim čo najlepšie o svoje vlasy starať a skúšať produkty, ktoré by mi najviac sedeli. Teraz Vám teda predstavím mojich obľubencov, ktorých len tak skoro nevymením.


  1. Dixi-žihľavový šampón:  používam už strašne dlho. Nie žeby som ho používala často, používam ho vždy kvôli tomu aby si moje vlasy "oddýchli" od ostatných šampónov a len tak aby som to prestriedala, žihľavové šampóny mi vždy veľmi vyhovovali. Vlasy vôbec nezaťaží a sú po ňom pekne jemnučké.
  2. Balea šampóny: čo k tomu, proste veľa radosti za málo peňazí. Na výber rôzne vône,tá moja naj je kokosová.. Najväčšie plus týchto šampónov je že sú bez silikónov. 
  3. Šampón Yves Rocher: produkty tejto značky nepoužívam vôbec,toto je moja jediná vec. Šampón slúži trošku aj ako farba,čiže vlásky po dlhšom používaní zosvetlí a vyťahá svetlé pramienky. A čo sľubuje aj splňuje. Som s ním nad mieru spokojná a toto je pre mňa jeden z naj šampónov aké som vyskúšala.





  1. Placentová maska Kallos- naozaj lepšiu masku ako túto som ešte nemala. Cenovo veľmi prijateľná. Vlasy sú naozaj krásne uhladené a jemné. Po umytí mi po nej vlasy krásne voňajú.
  2. Mlieko na vlasy od Balea- príjemná vôňa , priemerná účinnosť ale za vyskúšanie určite stojí.
  3. Emulzia Got2b- prípravok pre tie z Vás, ktoré si vlasy žehlíte alebo pravidelne fénujete, čo je môj prípad. Bez fénu ani na krok.



  1. Lak na vlasy Schwarzkopf-  na záver musím spomenúť aj tento lak. Ak chcete maťdoma lak s najkrajšou vôňou , určite siahnite po tomto ! Pre mňa je to jednička už dlhšiu dobu :) 

1 komentár:

  1. Ten lak na vlasy teda budem musiet vyskusat :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť