nedeľa 23. júna 2013

Farba na líčka-GOSH



  • Farby na líčka sú asi moje naj kozmetické produkty a preto ich vlastním najviac. Podľa mňa lícenka dokáže vždy najviac rozžiariť celú tvár a neviem si predstaviť ak by som lícenku nepoužívala.
  • Túto lícenku už používam plus/mínus mesiac a veľmi som si ju obľúbila.
  • Je to taká zvláštna krémová konzistencia a veľmi ľahko sa nanáša.
  • Farba na líčka obsahuje vlastne 4 rôzne odtiene ,ktoré si ja vždy zmiešam dokopy a tým sa vytvorí krásna prirodzená farba. Nieje ani potrebné aby ste nanášali nejako veľa, keďže líčka sú veľmi dobre pigmentované, stačí naozaj trošku prejsť štetcom.


  • Lícenku používam naozaj na každodenné líčenie.
  • Čo sa týka výdrže tak tá je najlepšia zo všetkých líceniek ,ktoré vlastním.
  • Jednotlivé farebné odtiene môžte vidieť na fotke nižšie.

  • Je v odtieni 51 BRONZE PIE a okrem tohto je v ponuke ešte aj odtieň 51 PINK PIE (trošku viac do ružova)
  • Obal je klasický, ničím extra výnimočný ,obyčajný čierny. A ten sa mi po týždni používania nalomil v mieste kde sa lícenka otvára. A to som celkom nechápala ako sa to mohlo vylomiť.
  • Cena lícenky je niečo okolo 12€ čo je podľa mňa celkom prijateľná cena vzhľadom na kvalitu a výdrž výrobku.


  • Celkovo by som tento produkt zhodnotila, ako veľmi vydarený a určite ho môžem odporučiť , hlavne výdrž a prirodzenú farbu ktorú na tvári vytvára.
  • Čo hovoríte na kozmetiku od značky GOSH? Používate alebo nie..?

3 komentáre:

  1. ja mam licenku Gosh uz asi tri roky a je uplne super. len sa mi obal v mieste otvarania uplne zlomil :/

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tie obaly budú asi slabšie, keďže aj mne sa hneď zlomil :-/

      Odstrániť
  2. jedna z mojich pravych licenie bola gosh, mam na nu len dobre spomienky, ako pises na pigmentaciu sa pri nich clovek stazovat nemoze:)

    OdpovedaťOdstrániť