štvrtok 25. apríla 2013

shirtinator.sk

Alebo vyrob si vlastné tričko podľa vlastných predstáv ! 
A ja som si veru vyrobila a neviem sa na neho dočkať.
A pri tom je to tak jednoduché. Naozaj nič zložité a ani to netrvá dlho.
Keďže je stránka naozaj jedna z tých najprehliadnejších.
A ako som postupovala ja pri objednávke? Rýchlejší návod a čo som si vytvorila za tričko Vám v článku rozpíšem.
Stačí naťukať stránku:


Potom si už len vyberiete typ oblečenia ,ja som bola prekvapená,že aké rôzne strihy sú na výber , tipy tričiek  a tak ďalej. Najprv som sa nevedela rozhodnúť, vedela som, že chcem tričko no nevedela som strih.
Nakoniec som si vybrala tričko s nie obyčajným širším výstrihom.


Ďalej som už len pokračovala výberom potlače na tričko. Zase som bola milo prekvapená lebo z toľkých motívov  či nápisov som si toho vybrala naozaj veľa. Už len záleži či chcete niečo vtipné alebo nie. A ak by sa aj náhodou stalo, že ste si z ponuky nič nevybrali ( čo pochybujem) kľudne si môžte nahrať aj vlastnú fotografiu a vytvoriť tak tričko s fotkou svojich najbližších :-) Keďže ja už dlhšiu dobu milujem motívy plameniakov všade a na všetkom tak som sa rozhodla pre veľkého ružového plameniaka.


Takto vyzerá tričko, ktoré som si vytvorila. Keďže som chcela tričko na bežné nosenie ,len tak nič extra vtipné, proste tričko s plameniakom ! 


Neskôr som skoro zabudla , že som si ešte nevybrala veľkosť a počet. No našťastie hneď ako kliknete na pridaj do košíka sa Vám zobrazí takáto tabuľka. Čo musím pochváliť veľmi veľmi silno. Ešte na žiadnej stránke som sa nestretla s takto super vysvetlením veľkostí. Pekne názorné tričko s dĺžkou a šírkou.. takže určite sa nemôže stať že si objednáte zlú veľkosť.


A objednávku som už samozrejme klasicky dokončila výberom spôsobu platby.
A teraz nedočkavo čakám na svojho plameniaka :)) a Verte mi hneď ako mi príde Vám ho ukážem v plnej kráse.

3 komentáre:

  1. podobne tricko som si vyrobila v Taliansku :) teraz ma skor laka to spodne pradielko ;)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež plameniakove? :) tak mna tam toho láka veľmi veľa .

      Odstrániť
  2. ja som tiež nedávno dostala tričko :)
    kuk na blogu :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/
    a tvoj sa určite vydaril :)

    OdpovedaťOdstrániť