utorok 12. marca 2013

Tapetovali sme.

V poslednej dobe sa podľa mňa stali tapety na stenách veľmi populárne. A mne osobne sa to tiež veľmi zapáčilo. Tak sme sa jedného dňa spolu so sestrou rozhodli, že je na čase nejakú tu tapetu vyskúšať aj v našich izbách. Rodičia s tým súhlasili.. tak stačilo už len nájsť tie správne. Teraz sa rada podelím s výsledkami.. tak budem rada ak do komentárov napíšete či sa Vám tapetky páčia :)) 

Máte nejaké skúsenosti s tapetovaním? Ja musím povedať , že tapety sme dávali spolu s ocinom a aj keď sme to pred tým ešte nikdy nerobili,išlo to celkom ľahko. Takže sa tapetovania určite nemusíte báť.

Tapeta v mojej izbe
 vs.
Tapeta v sestrinej izbe
Ako môžte vidieť tapety su celkom podobné, len vzor sa trošku máličko líši.
Tak ktorá sa Vám viac páči? :) 

6 komentárov:

  1. tazko povedat, ktora je lepsia. obe su super :) ja mam tapety velmi rada. zamilovala som si ich v skotsku, v dome kde som byvala. oni mali uzasne tapety v obyvackach...ten dom bol trosicku vacsi :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprosto úžasné tapety!!! Líbí se mi moc obě dvě, jednou bych také chtěla zkusit vytapetovat. Vypadá to jako na zámku a to já moc ráda! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne sa podarilo :) Vybrali ste si pekné motívy, a potvrdzujem, nie je to nič extrémne ťažké. A tá troška námahy, možno trošička trápenia sa určite vyplatí, výsledok je perfektný. Maj sa krásne!

    OdpovedaťOdstrániť