utorok 5. februára 2013

Recenzia: Dermacol make-up/korektor

O tomto produkte som sa dozvedela len vďaka ostatným blogerkám, ktoré ho na svojich blogoch dosť často vychvaľujú. Keď som si ho išla kupovať tak nie kvôli tomu , že ho budem používať ako make-up ale skôr ako korektor na kruhy pod očami a nedostatky čo sa týka akné a na začervenaných miest.


Ja ho mám v odtieni 209 čo je tretí odtieň v poradí.. pred týmto sú ešte dva svetlejšie odtiene.
V drogérií je dosť obtiažne tento makeup skúšať či už kvôli zlému svetlu alebo v mojom prípade keď som prišla k stojanu Dermacol vzorky tam boli porozhadzované a niektoré aj chýbali. 
A tak som si ho vybrala naozaj len podľa toho že je to asi jeden zo svetlejších tieňov a bez extra skúšania. No musím povedať že nabudúce by som možno siahla  ešte po svetlejšom odtieni.
Ja som si ho kúpila v Teta drogérii.
Cena asi okolo 4 €.



Základné informácie:

Hypoalergénny – vodeodolný, bez konzervantov, SPF 30.
Vhodný pre všetky typy pleti. Veľmi vysoko krycí.




Môj názor (plusy/mínusy) : 

+ krásne kryje (nepoznám nič čo by krylo viac)
+ pekne sa prispôsobí pleti
+ veľmi pekný obal produktu
+ príjemná vôňa
+  viac ako prijateľná cena 
+ vydrží Vám na veľmi dlhý čas keďže ho stači dať naozaj málo (samozrejme ak ho     používate ako korektor, nie ako make-up)

- treba si dávať veľký pozor pri vyberaní odtieňa , môže pôsobiť tmavo
- dosť hustá konzistencia (pre mňa ako make-up len veľmi tažko použiteľný)
- ťažko sa rozotiera 
- make-up v tube ( pre mňa nevýhoda keďže vždy keď ho otvorím vonku sa už tlačí kopu make-upu a mne pri tom stačí použiť len malé množstvo)


Aj napriek zopár mínusom sa stále oplatí tento make-up /korektor vyskúšať. 
Vyskúšali ste už tento make-up od Dermacolu? Ako ste boli spokojné? A čo ostatné výrobky od tejto značky,používate nejaké? 


6 komentárov:

  1. tiez som po nom chcela pozriet. citala som o nom od jednej modelky, co vravela, ze jej kryje aj jazvycky, tak ma to nalakalo :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je možné lebo kryje fantasticky.. a to môžem naozaj potvrdiť kedže mam tiež fleky/jazvyčky a nedostatky po akné.

      Odstrániť
  2. Ja som ho mala, ale dožil svoj život takmer v plnom stave zavretý v skrinke. Krytie silné, ale moja pleť nie je asi kompatibilná s make-upmi, lebo ani jeden na mne nikdy nevydržal a nesplnil moje očakávania, zatiaľ čo iné si ich vychvaľovali. Ale určite nie je použiteľný na celú tvár, vytvoril by masku, krytie má inak fakt dosť silné, ale veď na to bol aj určený, takže v podstate spĺňa čo sľubuje. Len treba s mierou a hlavne sa trafiť do odtieňa...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno je to tak, nemusí veru sadnúť každému.. vlastne si zhrnula všetko čo som spomenula v článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám doma dva odtiene, myslím že 208 a 209 (krabičky som už vyhodila tak si nie som istá) a pre dosiahnutie môjho odtieňu ich musím miešať. Inak som ho jeden čas používala ako makeup a keď sa dá vo vhodnom množstve a poriadne rozotrie pôsobí veľmi pekne a dlho vydrží. Akurát pod očami keď si ho dám na kruhy tak sa mi dosť zlieva do "vrások", tebe to nerobí?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno tiež sa mi to občas takto zlieva.. ale nieje to až tak strašne veľmi.. takže mne to vyhovuje teda aj na tie kruhy pod očami.

      Odstrániť