štvrtok, 31. januára 2013

Obľúbené youtuberky.

Ešte radšej ako čítanie blogov mám videa ktoré blogerky natáčajú.
Dnes Vám ukážem zopár mojich najobľúbenejších, ktoré si rada pozriem každý deň.






Ingrid už určite väčšina z Vás pozná. Krásna blogerka, ktorej videá sú hlavne o kozmetike,móde a občas pribudne aj nejaké DIY video.




Skvelá Zoella na ktorej videách sa riadne pobavíte :))







Budem rada ak mi do komentov napíšete odkazy na nejaké svoje obľúbené youtuberky.



3 komentáre:

  1. jeej vdaka za tip, urcite si ich popozeram. noo ja som nejake poznala, ale kedze na to nebol cas, tak som aj na ne zabudla :/

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa keď nejaký zaujme hneď si ho pridám na youtube do svojho odberu a aspoň na nijaký nezabudnem :-))

      Odstrániť
  2. Najviac milujem Bethany, Ingrid aj Heart.. Sú skvelé a pozrela som si takmer každé ich video odkedy som ich objavila..teda už dosť dlho... :D Sú skvelé :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť