štvrtok 31. januára 2013

Obľúbené youtuberky.

Ešte radšej ako čítanie blogov mám videa ktoré blogerky natáčajú.
Dnes Vám ukážem zopár mojich najobľúbenejších, ktoré si rada pozriem každý deň.






Ingrid už určite väčšina z Vás pozná. Krásna blogerka, ktorej videá sú hlavne o kozmetike,móde a občas pribudne aj nejaké DIY video.




Skvelá Zoella na ktorej videách sa riadne pobavíte :))







Budem rada ak mi do komentov napíšete odkazy na nejaké svoje obľúbené youtuberky.



3 komentáre:

  1. jeej vdaka za tip, urcite si ich popozeram. noo ja som nejake poznala, ale kedze na to nebol cas, tak som aj na ne zabudla :/

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa keď nejaký zaujme hneď si ho pridám na youtube do svojho odberu a aspoň na nijaký nezabudnem :-))

      Odstrániť
  2. Najviac milujem Bethany, Ingrid aj Heart.. Sú skvelé a pozrela som si takmer každé ich video odkedy som ich objavila..teda už dosť dlho... :D Sú skvelé :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť