streda 20. júna 2012

Výherkyne GIVEAWAY.

Konečne mám trošku volnejší deň a ostáva mi už len spraviť jednu skúšku ,na budúci týždeň.fúúú
Dopracovala som sa teda k "vyrandomovaniu" 2 výherkýň mojej prvej giveaway o vzorky.


Děkuji moc za pozvání na tvou giveaway!
Když jsem byla mladší používala jsem dost Vichy. Ostatní vyzkoušené nemám.
sumovaverr@gmail.com

Sledujem,rada sledujem začínajúce blogy,najmäa také skvelé ako je ten tvoj :) Zdieľala som tu http://www.facebook.com/#!/pages/diytutorialslizzyblogspotcom/144814778941964
Skúsenosti nemám žiadne,takže rada by som nejaké vzorky skúsila :)
lizzy-fashion@centrum.sk

GRATULUJEM !



2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem :)

    Ak si sa ešte nezapojila, prebieha u mňa GIVEAWAY ;)
    strayalley.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť